Každý projekt je jedinečný. Přesně jako náš tým! Je upletený z nejkompetentnějších profesionálů v oblasti designu, strategie a výzkumu. Každý z nich má za sebou bohatou zkušenost a unikátní sadu dovedností.
David je strategický designér, leader inovací a podnikavec. Pomáhá firmám inovovat produkty, služby a business modely tak, aby dávaly smysl a doručovaly vnímatelnou hodnotu jejich zákazníkům i byznysu. Jeho cílem je vytvářet produkty a služby, které zanechají nesmazatelnou stopu na trhu. Má zkušenosti jak z vlastní digitální agentury Adbros Digital, tak z firem jako Kiwi, Konica Minolta nebo Oracle Netsuite. Podílel se i na rozkvětu řady startupů. Poskytuje mentoring a koučink začínajícím podnikatelům, a také produktovým a service designérům. Vedle toho se věnuje i udržitelnosti. Snaží se, aby projekty na kterých pracuje měly pozitivní efekt na naši planetu a společnost. David je dobrodruh a sportovec, rád se vzdělává, sleduje politiku, věnuje se dětem, kutí, poslouchá hudbu a podcasty.
Ondra je designér, výzkumník, podnikatel a spoluzakladatel Stride XL. S designem začal díky tvorbě webových stránek, od kterých se dostal až k UX. Má zkušenosti z firem Kentico a Konica Minolta, kde vedl mezinárodní tým designérů. Zároveň je spoluzakladatel několika úspěšných projektů, například portálu Terapie.cz nebo služby Participace městVe své práci klade velký důraz na správné pochopení a interpretaci „problému“ a potřeb uživatelů. Jeho přístup stojí na experimentování a iterování různých řešení, což mu umožňuje rychle posouvat projekty vpřed a dosahovat co nejlepších výsledků. Je otec dvou dětí, dlouholetý sportovec a technologický nadšenec (čti hračička).
UX/UI designérovi Zdenymu největší radost přináší, když dokáže pro špičkový výsledek nadchnout co nejvíce lidí – včetně těch, kteří na začátku tvrdí, že pro ně design není důležitý. Zdeny má zkušenosti s prací na komplexních design systémech pro společnosti jako O2, Konica Minolta, Avast a mnoho dalších. Umí vést týmy a poskytovat mentoring. Jeho silná stránka spočívá v porozumění a respektování kontextu prostředí. Je nadšenec pro typografii, print, hudbu a umění.
Zuzka se k UX výzkumu dostala přes práci v reklamní agentuře a řízení webových projektů. Tam pochopila, jak je výzkum důležitý pro to, aby projekty dobře fungovaly. Ve Stride XL využívá svoje analytické myšlení a empatickou povahu v práci na projektech od startupů až po korporáty. V poslední době se taky hodně zajímá o výzkumy ve veřejném prostoru a zlepšování participace měst. Baví ji hledat souvislosti a odpovědi na těžké otázky.
Dominik začínal jako programátor, ale rychle se přesunul k UX designu a product managementu. Na designu ho baví, že při správném provedení zlepšuje lidem život. Svoje zkušenosti sbíral v Seznam.cz, kde vedl tým designerů. Taky je důležitou součástí vzdělávací sítě Red Button. Kromě empatie patří mezi jeho silné schopnosti dívat se na věci z detailu i z odstupu a propojovat zdánlivě nesouvisející informace.
Zorka je naše office managerka a její super powers jsou smysl pro detail, organizaci, dotahování práce do konce a schopnost přizpůsobit se individualitě týmu. Víc než v chrlení nových nápadů se vyžívá v řešení a analýze problémů. V designu našla dynamické a inovativní prostředí, které ji skutečně baví. Oblast designu ji nadchla hlavně protože sdružuje kreativní a zvídavé lidi s otevřenou myslí.
Markétu k UX designu přivedlo studium informatiky. Svou trpělivostí a dovedností rychle reagovat se skvěle doplňuje s programátory. Díky šestileté zkušenosti z práce v Honeywell si odnesla hluboké znalosti o uživatelských rozhraních pro piloty a údržbu letadel. Markétu zároveň baví předávat znalosti a mentorovat. 9 let učila grafiku a UX v neziskové organizaci Czechitas. Umí skvěle komunikovat a rychle se přizpůsobit.
Radek si za svou kariéru vyzkoušel několik rolí od markeťáka, přes designéra až po product managera. Díky tomu je jeho silnou stránkou přesah znalostí napříč různými obory. Na designu ho baví možnost včas ovlivnit produktová rozhodnutí, ke kterým se markeťák už zpravidla dostává pozdě. Do product managementu ho zase zlákala možnost s designéry tvořit a nést za výsledek odpovědnost. Radek má zkušenosti z firem jako Outbreak, Impact Hub nebo Konica Minolta.
Katka se k designu dostala přes práci v grafickém a marketingovém studiu, kde navrhovala weby. Na UX ji baví propojení technologií a kreativy, a to že má příležitost tvořit smyslupné a uživatelsky přívětivé služby a produkty. Zároveň využívá svých zkušeností z marketingu a copywritingu a návrhy obohacuje o textový obsah. Díky tomu dokáže vidět širší kontext a navrhovat uživatelská rozhraní tak, aby dávaly smysl jako celek včetně obsahu. Zajímá jí kultura, umění, cyklistika a knihy.
Peťo je UX/UI designér, který nejvíc ocení práci na projektech s přidanou hodnotou. Designu se začal věnovat během svého působení ve firmě Thermo Fisher, kde pomohl zrychlit práci techniků díky komunikační platformě. Po zkušenosti z firmy Iresoft a spoluzaložení projektu stammgast.cz zamířil do Stride XL. Peter je generalista, vynikající v komunikaci složitých konceptů jednoduchou formou. A co je důležité – nebojí se zpochybnit status quo. Baví ho grafika, fotografie, animace a kvalitní káva.
Míša v UX a UI designu spojuje estetiku s použitelností. Už na střední škole odsartovala svou dráhu designérky – od průmyslového designu až k tvorbě interiérů a uživatelských rozhraní pro Audi. Pracovala na softwaru pro Thermo Fisher nebo navigaci pro vlakové strojvedoucí. Užívá si technické projekty, kde může designu vdechnout funkci, protože jak sama říká – i hezké musí být hlavně použitelné! Její práce je postavená na důkladném výzkumu, nikoliv jen na dojmech, což jí umožňuje vytvářet skutečně funkční řešení.
Adélu přivedlo k designu služeb studium KISKu na brněnské Filozofické fakultě. Její první pracovní zkušenosti jí ukázaly sílu empatického přístupu a důležitost správně nastaveného procesu výzkumu. Je zastánkyní holistického chápání designového procesu, který si vyzkoušela na studentských projektech zaměřených na udržitelná řešení měst a obcí. Nejvíc si věří ve výzkumných rozhovorech a komunikaci, ale také v jakémkoli kreativním počínání v průběhu výzkumu. Je velkým nadšencem do biologie a botaniky, což ji inspiruje k neustálému zkoumání nových pohledů na svět.
Alex se zaměřila na výzkum a design služeb během studia KISKu v Brně. Věří, že správně zarámovaný výzkum je základem každého uživatelsky přívětivého a skutečně potřebného produktu a služby. Baví ji k jejich vzniku přispívat a nahlížet na řešení očima uživatelů. Ve Stride XL se podílela na digitálních i terénních výzkumných projektech.
Věnuje se ResearchOps, který přispívá k efektivnějším výzkumným procesům. Je empatická a ráda odhaluje motivace a potřeby cílových skupin. Díky své zkušenosti s prací s dětmi věří, že lze najít společnou řeč s jakoukoliv skupinou lidí, pokud je člověk ochoten naslouchat.
Danča studovala design služeb na brněnském KISKu a od té doby se už několik let věnuje UX výzkumu a designu. Podílela se na řadě digitálních projektů, ale má zkušenosti také přímo v terénu s participačními projekty měst. Věří, že kvalitní data jsou klíčovým prvkem úspěšného projektu. Danča se snaží dávat prostor lidem, aby jim pomohla pochopit, co je pro ně skutečně důležité a úsilí se směřovalo tam, kde to dává smysl.
Lucia přenesla svou kreativitu z marketingu a grafického designu do UX a UI. Baví ji komunikace s lidmi, tvoření hezkých věcí a příjemných uživatelských zážitků. Za svou kariéru si vyzkoušela práci na volné noze, bodyshop ale i založení vlastního startupu. Při tvorbě aplikací a webů se zaměřuje na porozumění potřebám klienta a přípravu návrhů, které předběhnou standardní očekávání. Její schopnost myslet krok dopředu, přirozenost a přátelský přístup ke klientům jí pomáhají k top výsledkům.
Stačí, když nám na sebe zanecháte kontakt a my se brzy ozveme.